FødevareWatch

Mejerikæmpe dominerer imagemåling

Med tre pladser i top fem sidder mejerikoncern tungt på ny imagemålingmåling fra analysehuset Yougov.

Lurpak har et godt image hos danskerne. | Foto: Martin Lehmann

Sammenlignet med andre danske dagligvarer har Arlas smørbrand Lurpak det bedste image.

Det er i hvert fald konklusionen i ny imagemåling foretaget af analysehuset Yougov.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Frosset kaffekoncept henter stor investering

Folkene bag et amerikansk kaffekoncept, hvor man lynfryser friskristede kaffebønner, så de holder mere af smagen, har hentet, hvad der svarer til knap 225 mio. kr. i en investeringsrunde.

Leje af skibe er langtfra et ukendt fænomen for Coca-Cola

Det vakte stor opsigt, da en chef fra Coca-Cola for nylig meldte ud, at selskabet grundet pressede forsyningskæder havde chartret tre tørlastskibe En metode, selskabet ofte har brugt, lyder det til ShippingWatch. Nike forventer at mangle varer de næste kvartaler.

Læs også

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier