FødevareWatch

Nestlé øger salget med over 4 milliarder i første halvår

Trods pandemien kommer den internationale fødevarekoncern ud af årets første seks måneder med en toplinje i fortsat fremgang. Også i Danmark er der nye muligheder, lyder det fra dansk landechef.

Foto: ARND WIEGMANN/REUTERS /Ritzau Scanpix

Forårets nedlukninger og øget sundhedsfokus under en covid kan tilsyneladende fortsat være en god forretningskombination for salget af kaffe, slik og helseprodukter. I hvert fald hos verdens største fødevarekoncern.

Det fremgår af selskabets netop offentliggjorte regnskab for første halvår.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Idealisten Merete Holsts vej til madtoppen

Merete Holst er kendt for at bygge Meyers Kantiner op og er en kvinde med stærke holdninger. Hun er træt af kapitalfonde i danske restauranter og kunne aldrig drømme om selv at sælge ud.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier