Nestlé øger salget med over 4 milliarder i første halvår

Trods pandemien kommer den internationale fødevarekoncern ud af årets første seks måneder med en toplinje i fortsat fremgang. Også i Danmark er der nye muligheder, lyder det fra dansk landechef.
Foto: ARND WIEGMANN/REUTERS /Ritzau Scanpix
Foto: ARND WIEGMANN/REUTERS /Ritzau Scanpix

Forårets nedlukninger og øget sundhedsfokus under en covid kan tilsyneladende fortsat være en god forretningskombination for salget af kaffe, slik og helseprodukter. I hvert fald hos verdens største fødevarekoncern.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også