Just Eat oplever helt nye danske forbrugsvaner under EM

Danskernes madvaner ændrer sig når de ser fodbold, viser nye tal fra madleverandøren. Just Eat har oplevet stor vækst under slutrunden og selskabet satser på, at trenden fortsætter efter mesterskaberne.
Foto: Hannah Mckay/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Hannah Mckay/Reuters/Ritzau Scanpix

Fodboldfeberen har raset i de danske hjem, på gader og barer de seneste tre uger. Med fodbold på skærmen og høj stemning blandt fansene, ændrer danskernes forbrugsvaner sig også, viser nye tal fra leveringstjenesten Just Eat.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter