
I marts fik 4000 ansatte hos Rekom en lidt træls besked: corona-krisen betyder, at I ikke skal møde på arbejde. Men mens de tusindvis af ansatte har været hjemsendt, er der fyret op under udviklingen af koncernen med 125 natklubber fordelt i Danmark, Norge og Finland.
Det skriver Berlingske, hvor stifter og adm. direktør Adam Falbert forklarer, at corona-krisen er blevet brugt til at styrke selskabets tre investeringshovedspor: Den digitale platform Nightpay - som kan bruges til betaling og information om eksempelvis konstaterede coronatilfælde -, udvikling af business intelligence til at optimere og professionalisere koncernen samt et medarbejderuddannelsesspor.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app