FødevareWatch

Nordens største nattelivskoncern styrker investeringsspor under krisen

De ansatte i Rekom vil mærke coronakrisen – også som de vender tilbage. Ventetiden under krisen er gået med at køre opkvalificering og IT-systemer i stilling.

(ARKIV) | Foto: Peter Hove Olesen

I marts fik 4000 ansatte hos Rekom en lidt træls besked: corona-krisen betyder, at I ikke skal møde på arbejde. Men mens de tusindvis af ansatte har været hjemsendt, er der fyret op under udviklingen af koncernen med 125 natklubber fordelt i Danmark, Norge og Finland.

Det skriver Berlingske, hvor stifter og adm. direktør Adam Falbert forklarer, at corona-krisen er blevet brugt til at styrke selskabets tre investeringshovedspor: Den digitale platform Nightpay - som kan bruges til betaling og information om eksempelvis konstaterede coronatilfælde -, udvikling af business intelligence til at optimere og professionalisere koncernen samt et medarbejderuddannelsesspor.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gynger og karruseller på Chr Hansens fødevaremarkeder

Mens kvartalstallene i stor stil ligger indenfor skiven, er der store forskelle at finde på ingredienskoncernens markeder på fødevareområdet. Nordamerika kører for fuld damp, mens Kina er bremset mere op på yoghurtfronten som følge af pandemien.

Læs også

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier