Milles kinesiske succes åbner døren til dansk lancering

Mille Food, der producerer modermælkserstatning, begyndte sit forretningseventyr i Kina. Nu vil det danske firma også slå rødder i hjemlandet. Producenten sender sin økologiske modermælkserstatning ud på det danske marked i denne måned.
Foto: Andy Wong/Ritzau Scanpix
Foto: Andy Wong/Ritzau Scanpix

Det kan virke underligt, at en dansk virksomhed begynder sin forretning på et stort marked som Kina for derefter at udvide til en mindre marked hjemme i Danmark. Det har ikke desto mindre været fremgangsmetoden for Mille Food fra Hundested.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter