Per Bank: "Du bliver hurtigt gennemskuet på sociale medier"

Branding: Koncernchef Per Bank i dagligvaregiganten Dansk Supermarked har de seneste måneder skruet op for egen indsats på det sociale medie Linkedin. Han vil på den måde give både sig selv og koncernen et nyt ansigt.
Per Bank, direktør for Dansk Supermarked. | Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto/Arkiv
Per Bank, direktør for Dansk Supermarked. | Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto/Arkiv
AF JESPER OLESEN

Uanset om det er butikseleven i Bilka, der gerne vil vise et foto af en udstilling i varehuset, eller en direktørkollega, som pusher et budskab, er der reaktion fra topchefen. Han liker gerne opslag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også