Amanda Seafoods: Kriserne har fået os til at banke rusten af

NYTTIGE NEDTURE: De seneste to år har hos Amanda Seafoods givet anledning til at banke rust af nogle af de processer, som selskabet i mange år har baseret værdikæden på. Regelmæssige servicetjek bliver normalen fremover, fortæller direktør.

Foto: PR/Amanda Seafoods

Udfordringerne har de seneste to år stået i kø for selskaber i den danske fødevarebranche - først med coronapandemien og nu med krigen i Ukraine og priser på himmelflugt.

Men med kriser følger også muligheder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement