FødevareWatch

Landbrugskoncern forventer at komme ind i 12.000 butikker: "Vi er stadig i begyndelsen"

Den danske landbrugskoncern Goodvalley forventer, at salget af egne brandede produkter i Polen i 2020 vil foregå i 12.000 butikker. Ifølge selskabets direktør er strategien, der skal øge mængden, dog fortsat i den spæde begyndelse.

Foto: PR Goodvalley

"Det er egentlig gået meget godt," siger en lattermild Hans Henrik Pedersen om landbrugskoncernen Goodvalleys øgede forventning til salg af egne brandede produkter i Polen.

Direktøren i den danskejede landbrugskoncern påpeger, at et godt team samt en fornuftig modtagelse fra forbrugerne har resulteret i at eksisterende og nye retailkunder tager flere af Goodvalleys varer på hylderne og øger distributionen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier