FødevareWatch

Landbrugskoncern forventer at komme ind i 12.000 butikker: "Vi er stadig i begyndelsen"

Den danske landbrugskoncern Goodvalley forventer, at salget af egne brandede produkter i Polen i 2020 vil foregå i 12.000 butikker. Ifølge selskabets direktør er strategien, der skal øge mængden, dog fortsat i den spæde begyndelse.

Foto: PR Goodvalley

"Det er egentlig gået meget godt," siger en lattermild Hans Henrik Pedersen om landbrugskoncernen Goodvalleys øgede forventning til salg af egne brandede produkter i Polen.

Direktøren i den danskejede landbrugskoncern påpeger, at et godt team samt en fornuftig modtagelse fra forbrugerne har resulteret i at eksisterende og nye retailkunder tager flere af Goodvalleys varer på hylderne og øger distributionen.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier