FødevareWatch

Royal Unibrew-chef kalder italiensk køb for "nærmest et perfekt match"

Med købet af Gruppo Camparis sodavandsforretning, får Royal Unibrew nu et italiensk marked, der dækker både øl og ikke-alkoholiske drikke. Købet har flere synergier, og er dermed nærmest et perfekt match, fortæller adm. direktør Hans Savonije til FødevareWatch.

Gruppo Campari laver flere boblende produkter heriblandt den kendte Campari Soda, som ikke er omfattet af handlen med Royal Unibrew. Foto: Campari/ PR

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier