Royal Unibrew-chef kalder italiensk køb for "nærmest et perfekt match"

Med købet af Gruppo Camparis sodavandsforretning, får Royal Unibrew nu et italiensk marked, der dækker både øl og ikke-alkoholiske drikke. Købet har flere synergier, og er dermed nærmest et perfekt match, fortæller adm. direktør Hans Savonije til FødevareWatch.
Gruppo Campari laver flere boblende produkter heriblandt den kendte Campari Soda, som ikke er omfattet af handlen med Royal Unibrew. | Foto: Campari/ PR
Gruppo Campari laver flere boblende produkter heriblandt den kendte Campari Soda, som ikke er omfattet af handlen med Royal Unibrew. | Foto: Campari/ PR

Det er en tilfreds Royal Unibrew-direktør, som FødevareWatch fanger på en mobil onsdag aften, kort før han boarder et fly i Italien, hvor han tidligere på dagen har underskrevet en aftale med Gruppo Campari om at købe deres sodavandsforretning samt fabrik i Norditalien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også