Et konstant nedlukningsprogram holder kog i Haugen-Gruppen

Det norskejede handelsselskab råder over nogle af de mest velkendte mærker i Danmark og forsøger samtidig at være med fremme på fødevareudviklingen. Foruden kreative frihedsgrader handler det i lige så høj grad om konstant at turde lukke produktioner ned, siger direktør.
Da Haugen-Gruppen gik i plus første gang efter Henrik Andersen tiltrædelse, samlede hele medarbejderstaben i selskabets kantine i 2005, hvor de med familier malede Haugen-Gruppen i fortienden, nutiden og i fremtiden. I dag hænger billederne i Kantinen. | Foto: Mathies Hvid Toft.
Da Haugen-Gruppen gik i plus første gang efter Henrik Andersen tiltrædelse, samlede hele medarbejderstaben i selskabets kantine i 2005, hvor de med familier malede Haugen-Gruppen i fortienden, nutiden og i fremtiden. I dag hænger billederne i Kantinen. | Foto: Mathies Hvid Toft.

Haugen-Gruppen råder over omkring 1000 varenumre, som handelsselskabet sender ud i dagligvare- og foodservicehandlen over hele Danmark. Varerne fordeler sig over syv hovedkategorier og strækker sig fra den asiatiske Blue Dragon-serie, til Storck-konfekture, Tørsleff-bagerivarer, Twinnigs-te, Kikkomans soyasovs, Paradiso-delikatesser og Green Choice-specialprodukter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også