FødevareWatch

Usunde snacks hitter trods sundhedsbølge

Danske forbrugere efterspørger i stigende grad snacks, selvom tendensen peger mod ønsket om generelt sundere fødevarer blandt forbrugerne. Det fortæller Nordisk Kelloggs og Orkla Confectionery & Snacks til FødevareWatch.

Lars Hørlyck Christensen er marketingdirektør hos Confectionery & Snacks Danmark – tidligere Kims | Foto: Kims/PR

Producenter af snacks og chips nyder godt af, at danske forbrugere i stigende grad køber de usunde lækkerier.

Nordisk Kelloggs og Orkla Confectionery & Snacks – tidligere Kims – er to af de virksomheder herhjemme, som oplever et stigende salg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier