Usunde snacks hitter trods sundhedsbølge

Danske forbrugere efterspørger i stigende grad snacks, selvom tendensen peger mod ønsket om generelt sundere fødevarer blandt forbrugerne. Det fortæller Nordisk Kelloggs og Orkla Confectionery & Snacks til FødevareWatch.
Lars Hørlyck Christensen er marketingdirektør hos Confectionery & Snacks Danmark – tidligere Kims | Foto: Kims/PR
Lars Hørlyck Christensen er marketingdirektør hos Confectionery & Snacks Danmark – tidligere Kims | Foto: Kims/PR

Producenter af snacks og chips nyder godt af, at danske forbrugere i stigende grad køber de usunde lækkerier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også