Overskuddet skrumper fortsat hos Nordisk Kelloggs

Danmark blev i løbet af 2016 det klart største marked for Nordisk Kelloggs, der fortsætter med at tilpasse sig forbrugernes stigende efterspørgsel på sundere morgenmadsprodukter.
Foto: John Raoux/AP/Ritzau Scanpix
Foto: John Raoux/AP/Ritzau Scanpix

Med et overskud på 3,2 mio. kr. i 2016 er det en "forholdsvis tilfreds" adm. direktør hos Nordisk Kelloggs ApS, der i et sjældent interview gør status over den nordiske og især danske forretning af amerikanske Kelloggs, der over årene er vokset fra at være en ren morgenmadsproducent til i dag at være en fødevarekoncern.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også