FødevareWatch

Overskuddet skrumper fortsat hos Nordisk Kelloggs

Danmark blev i løbet af 2016 det klart største marked for Nordisk Kelloggs, der fortsætter med at tilpasse sig forbrugernes stigende efterspørgsel på sundere morgenmadsprodukter.

Foto: John Raoux/AP/Ritzau Scanpix

Med et overskud på 3,2 mio. kr. i 2016 er det en "forholdsvis tilfreds" adm. direktør hos Nordisk Kelloggs ApS, der i et sjældent interview gør status over den nordiske og især danske forretning af amerikanske Kelloggs, der over årene er vokset fra at være en ren morgenmadsproducent til i dag at være en fødevarekoncern.

Vores resultat i 2016 bærer præg af, at vi har foretaget en del ændringer, bl.a. har vi i Sverige lagt forretningen om."

Jesper Sødam Jensen, adm. direktør, Nordisk Kelloggs

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier