FødevareWatch

Dansk bøfhus bruger millioner på at komme ind i Australien

A Hereford Beefstouw vil skille sig ud fra konkurrenterne blandt restaurantkæder - og allierer sig derfor med en dansk kunstner.

Foto: Martin Kurt Haglund/Ritzau Scanpix

En satsning med danske bøfhuse i Australien ruller - men har i første omgang kostet på bundlinjen for restaurantkæden A Hereford Beefstouw.

Den har netop indsendt regnskab for 2016 til det centrale erhvervsregister. Og det viser, at resultatet før skat dykkede til 6,7 mio. kr. mod 17,3 mio. kr. i 2015.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Højere omkostninger rammer Danish Crown på indtjeningen i halvåret

Halvårsregnskabet for kødkoncernen viser fremgang på toplinjen, mens indtjeningen falder som følge af dyrere energi, transport og emballage. Salgsfokus er rettet på omstilling væk fra Kina og mere afsætning i Europa og markeder som USA og Japan. Fokus på flere plantebaserede produkter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier