FødevareWatch

Arla skubber tyske Müller ud af britisk private label-aftale

Arla har sikret sig en vigtig aftale om enelevering af private label-mælk til den store britiske detailkæde Morrisons. Koncernen skal de næste tre år ikke længere levere sammen med den tyske konkurrent.

Foto: Presse/Morrisons

Fra marts 2018 er det mælk fra Arla, som kunderne i supermarkedskæden Morrisons i Storbritannien vil hive med hjem, hvis de lægger en af kædens private label-kartoner i kurven.

Af en meddelelse fra Morrisons fremgår det, at koncernen på vegne af de mere end 500 supermarkeder, har lavet en tre-årig aftale med Arla omkring levering af mælk til supermarkedernes private label-brand.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

I Ovodan har man gjort æg til en global milliardforretning

Det fynske æggepulverselskab Ovodan Egg Group er markedsledende i flere lande og buldrer i disse år frem i Kina. I år har selskabet, der er ejet af Stadil-konglomeratet Thornico, en børsnotering i kalenderen, som skal fremme væksten yderligere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier