Arla skubber tyske Müller ud af britisk private label-aftale

Arla har sikret sig en vigtig aftale om enelevering af private label-mælk til den store britiske detailkæde Morrisons. Koncernen skal de næste tre år ikke længere levere sammen med den tyske konkurrent.
Foto: Presse/Morrisons
Foto: Presse/Morrisons

Fra marts 2018 er det mælk fra Arla, som kunderne i supermarkedskæden Morrisons i Storbritannien vil hive med hjem, hvis de lægger en af kædens private label-kartoner i kurven.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også