Hjem-Is forøgede omsætningen med 16 mio i 2016

De karakteristiske blå biler bidrog til et forbedret årsresultat for Hjem-Is. Helt så opløftende er andre dele af forretningen ikke. Event-del skæres fra.
Foto: Rikke Madsen/Polfoto
Foto: Rikke Madsen/Polfoto

Lyden af den karakteristiske Hjem-Is-klokke lokkede flere danskere i 2016 end i 2015.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også