Amanda Seafoods kæmper for at løfte Asien til dets største eksportmarked

Amanda Seafood og direktør Jesper Kold Sørensen er i fuld gang med at brede selskabets produkter ud i Asien. Om tre år skal området erstatte Europa som største eksportområde, og det skal en kontrakt med internetgiganten Alibaba gerne hjælpe på vej.

Midt i discountkampens hede for tre til fem år siden, hvor landets detailkæder sloges om at byde forbrugerne de mest slagkraftige tilbud, tog Jesper Kold Sørensen et skridt tilbage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også