Nordjysk marmelademager sætter speed på forretningen

Fynbo Foods har et mål om at fordoble omsætningen hvert femte år. Fremgangen bliver skabt med udspring i nye produktlanceringer hver anden dag og momentum i Fjernøsten. Direktøren peger på manglende kvalificeret arbejdskraft som en mulig udfordring i fremtiden.
Foto: Katrine Marie Kragh/Jyllands-Posten
Foto: Katrine Marie Kragh/Jyllands-Posten

Marmeladeproducenten Fynbo Foods har haft syvmilestøvlerne på siden etableringen af virksomheden i 2002.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også