Amerikansk dåsegigant vil udbrede danske småkager i Kina

Den amerikanske fødevarekoncern Campbell Soup Company har annonceret en ny vækststrategi, som blandt andet indebærer markante investeringer i det danske småkage-brand Kjeldsen, som skal udbredes til endnu flere områder i Kina.
Foto: Claus Bonnerup
Foto: Claus Bonnerup

Den amerikanske fødevarekoncern Campbell Soup Company har igennem længere tid været ved at repositionere sin forretning, og er begyndt at fokusere på "sunde" og "naturlige" ingredienser og produkter, samt satse mere på sin hastigt voksende afdeling for snacks og småkager.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også