Kongerne af provins-burgeren: "Vi er meget kritiske overfor restauranternes placering"

TEMA: Fronterne er trukket op på det danske burgermarked. En af spillerne er kæden The Burger, som siden 2012 har åbnet syv restauranter i syv forskellige byer. Selvom det er mere eller mindre tilfældigt, hvilke byer der er blevet åbnet restaurant i, er butikkens placering altafgørende, fortæller den ene grundlægger.
The Burgers logo, med ordet 'burger' klemt sammen mellem to streger, skal selvfølgelig giv associationer til en burger. Her er det restauranten i Odense. Foto: PR. | Foto: PR
The Burgers logo, med ordet 'burger' klemt sammen mellem to streger, skal selvfølgelig giv associationer til en burger. Her er det restauranten i Odense. Foto: PR. | Foto: PR

De spreder københavner-trenden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter