FødevareWatch

Kongerne af provins-burgeren: "Vi er meget kritiske overfor restauranternes placering"

TEMA: Fronterne er trukket op på det danske burgermarked. En af spillerne er kæden The Burger, som siden 2012 har åbnet syv restauranter i syv forskellige byer. Selvom det er mere eller mindre tilfældigt, hvilke byer der er blevet åbnet restaurant i, er butikkens placering altafgørende, fortæller den ene grundlægger.

The Burgers logo, med ordet 'burger' klemt sammen mellem to streger, skal selvfølgelig giv associationer til en burger. Her er det restauranten i Odense. Foto: PR. | Foto: PR

De spreder københavner-trenden.

Erik Brandt Jensen og Abdullah Korkmaz er to af de mange nye burger-imperialister, som kæmper om danskernes store appetit på burgere.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier