FødevareWatch

Kongerne af provins-burgeren: "Vi er meget kritiske overfor restauranternes placering"

TEMA: Fronterne er trukket op på det danske burgermarked. En af spillerne er kæden The Burger, som siden 2012 har åbnet syv restauranter i syv forskellige byer. Selvom det er mere eller mindre tilfældigt, hvilke byer der er blevet åbnet restaurant i, er butikkens placering altafgørende, fortæller den ene grundlægger.

The Burgers logo, med ordet 'burger' klemt sammen mellem to streger, skal selvfølgelig giv associationer til en burger. Her er det restauranten i Odense. Foto: PR. | Foto: PR

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Royal Greenland vil sprede nettet mere ud globalt

Den grønlandske fiskekæmpe skal have flere og tykkere tråde ud til de store globale markeder. Efter et barskt 2020 med nedgang i omsætningen på knap en halv mia. kr. og underskud skal salgskanalerne være stærkere, lyder det fra topchef Mikael Thinghuus.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier