Danish Food Cluster: Kæmpe potentiale i bedre branding

Viden om Danmark og den danske fødevareklynge er utrolig begrænset uden for Europa, lyder det fra direktør i Danish Food Cluster, Lone Ryg. Udenrigsministeriet kobler ny fødevaremedarbejder til klyngen.
Foto: Tycho Gregers, Jyllands-Posten
Foto: Tycho Gregers, Jyllands-Posten

Mens danske brands som Kjeldsen Cookies, Carlsberg og Arla ganske rigtigt er kendte i den store vide verden, så lider den danske fødevareklynge som helhed under et efterslæb på kendtheds-barometeret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også