FødevareWatch

Danish Food Cluster: Kæmpe potentiale i bedre branding

Viden om Danmark og den danske fødevareklynge er utrolig begrænset uden for Europa, lyder det fra direktør i Danish Food Cluster, Lone Ryg. Udenrigsministeriet kobler ny fødevaremedarbejder til klyngen.

Foto: Tycho Gregers, Jyllands-Posten

Mens danske brands som Kjeldsen Cookies, Carlsberg og Arla ganske rigtigt er kendte i den store vide verden, så lider den danske fødevareklynge som helhed under et efterslæb på kendtheds-barometeret.

Det mener direktør i netværksorganisationen Danish Food Cluster (DFC), Lone Ryg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier