Rynkeby snittede hundredvis af varenumre og høstede profit
Rynkeby var ved at køre fast i et vildnis i sortimentet. En grundig kølhaling og forenkling af hele produktionen skar et par hundrede varenumre væk og gjorde produktionen betydeligt mere effektiv.

AF LONE ANDERSEN
Rynkeby var i 2010 ved at fare vild i varenumre og varianter over juice og saft. 500 forskellige varenumre og mangel på totalt overblik blev det, der fik ledelsen til at springe på det smarte nye: Simplification.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Rynkeby droppede Pepsi og nåede milliarden
For abonnenter
Rynkeby: Dansk bærproduktion for lille og uudbygget
For abonnenter