Rynkeby snittede hundredvis af varenumre og høstede profit

Rynkeby var ved at køre fast i et vildnis i sortimentet. En grundig kølhaling og forenkling af hele produktionen skar et par hundrede varenumre væk og gjorde produktionen betydeligt mere effektiv.
Foto: Ida Munch/Jyllands-Posten
Foto: Ida Munch/Jyllands-Posten
AF LONE ANDERSEN

Rynkeby var i 2010 ved at fare vild i varenumre og varianter over juice og saft. 500 forskellige varenumre og mangel på totalt overblik blev det, der fik ledelsen til at springe på det smarte nye: Simplification.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også