Dr. Oetker effektiviserer sig til vækst

I et faldende marked har Dr. Oetker holdt skansen ved at effektivisere sin markedsføring. Tunge investeringer i særligt ét produkt vil dog give et lavere resultat i 2015, forudser direktøren.

Vaniljesukker, frosne pizzaer og blomster til dekoration af cup cakes. Mange kender Dr. Oetkers navn fra den danske detailhandel, og i januar satte selskabets danske afdeling kræfterne ind på lanceringen af endnu et nyt produkt, nemlig pizzaburgeren.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Relaterede artikler:

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også