Dr. Oetker effektiviserer sig til vækst

I et faldende marked har Dr. Oetker holdt skansen ved at effektivisere sin markedsføring. Tunge investeringer i særligt ét produkt vil dog give et lavere resultat i 2015, forudser direktøren.

Vaniljesukker, frosne pizzaer og blomster til dekoration af cup cakes. Mange kender Dr. Oetkers navn fra den danske detailhandel, og i januar satte selskabets danske afdeling kræfterne ind på lanceringen af endnu et nyt produkt, nemlig pizzaburgeren.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter