FødevareWatch

Han skal få danskerne væk fra discount

Jørgen Nielsen har efter en lang karriere med chefposter i detailhandlen opgaven med at rulle Dagrofas nye supermarkedskæde, Meny, ud i Danmark. Målet er at fjerne de røde tal i koncernen.

Foto: Lars Krabbe/Jyllands-Posten

Energi skal der til. Både hos direktøren og købmændene i en ny supermarkedskæde, som skal vende udviklingen i en ellers økonomisk presset dagligvarekoncern.

Sideløbende med jobbet driver chefen også sit eget, private investeringsselskab - og det under navnet Energy Company. Netop den titel rummer dermed også meget godt, hvad det præcise krav er i øjeblikket for, at projektet kan lykkes.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier