FødevareWatch

Orkla øgede profitten i første kvartal

Det norske fødevarekonglomerat havde held med at øge salget og den underliggende indtjening i årets første tre måneder.

Driftsresultatet for årets tre første måneder i norske Orkla voksede med 10 pct. i forhold til samme periode i 2014, og dermed har konglomeratet fået en god start på 2015.

Blandt Orklas mange mærkevareproduktioner, som blandt andet tæller Den Gamle Fabrik, AMA, Dragsbæk, Pastella, Glyngøre, Odense Marcipan og Kims samt Beauvais foods, K-Salat og Bähncke, noterer man en samlet organisk vækst på 4,3 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier