FødevareWatch

Lunken yoghurt er vejen frem til det kinesiske guld

Stuevarm yoghurt skal være et af trylleordene til at få åbnet døren til det kinesiske marked for ingredienskoncernen Chr. Hansen.

Foto: Greg Baker/AP Photo/Arkiv

Ingredienskoncernen Chr. Hansen er ikke lykkedes med at erobre det asiatiske og i særdeleshed det kinesiske marked, når det gælder mejerivarer, der ellers er et marked, som den danske koncern er verdensleder i.

Men et besøg hos en kinesisk familie fik ledelsen til at se om ikke lyset, så i hvert fald et gigantisk marked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier