Arla jagter vækst i Asien - for at vende mælkekrisen

Mejerigiganten Arla Foods er tvunget til at sælge mere på de globale markeder. Mælkebønder i bl.a. Danmark ventes at øge produktionen - selvom afregningsprisen er i bund.
Foto: Jyllands-Posten
Foto: Jyllands-Posten
AF JESPER OLESEN

Forbrugere i Asien skal være med til at bringe danske og nordeuropæiske mælkebønder ud af den aktuelle økonomiske krise. Arla Foods skruer massivt op for satsningen på salg af mejerivarer i den del af verden. Og samtidig øger Arla netop nu salget i Mellemøsten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også