Dansk-svensk madoliemagnat slår alle rekorder - igen
Det glider fortsat i madolie for dansk-svenske AarhusKarlhamn. Eller måske skulle man rettere sige, at det kører som smurt i kakaosmør for AAK. For ud over et forkortende navneskift i 2014 signalerende en stadig mere global forretning, kom en stadig større del af koncernens overskud fra dens division for chokolade og konfekturefedt.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Ny rekordindtjening i AAK
For abonnenter
Madoliegigant fortsætter rekordstime
For abonnenter
Dansk-svensk gigant stormer frem
For abonnenter