Danske kvalitetskæder erobrer terræn

Flere danske restaurant- og fødevarekæder stormer frem for tiden. Det er ikke tilfældigt, at virksomheder som Løgismose og Claus Meyer har succes.
Foto: Finn Frandsen/Polfoto
Foto: Finn Frandsen/Polfoto
AF JACOB BREJNEBØL KNUDSEN

Danske restaurant- og fødevarekæder er på vækstjagt som aldrig før. Og som man har set med nyheden om, at en amerikansk kapitalfond er på vej med 800 mio. kr. for at investere i Løgismoses og Claus Meyer madimperier, så er der efterhånden kommet pænt med penge i branchen, der stadig til tider er kendetegnet ved sine Vilde Vesten-karakteristika, men som også er blevet langt mere professionel end tidligere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg