FødevareWatch

Mejerigaarden hepper på danskernes kvalitetshunger

I Mejerigaarden håber man på, at danske forbrugere vil øge efterspørgslen på dansk producerede kvalitetsfødevarer. Det kan nemlig hjælpe selskabet til at vinde markedsandele, fortæller direktør.

I det seneste regnskabsår har Mejerigaarden oplevet medvind særligt på convenience-delen som f.eks. kiosker, hvor forbrugerne i stigende grad har efterspurgt kvalitetsflødeis.

Den efterspørgsel håber adm. direktør Mogens Jønck vil slå rod i den danske befolkning - det kan nemlig styrke Mejerigaarden, som også rummer Premier Is, i forhold til store konkurrenter som f.eks. hollandsk-britiske Unilever, der i Danmark har Frisko.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier