Coop sponsorerer ny madsatsning på TV 2

Koncernen sponsorerer en række tiltag på TV 2, der blandt andet involverer en relancering ’Go’ Appetit’ som også får ernæringseksperten Christian Bitz som ny vært.
Af MORTEN BANG JØRGENSEN , MediaWatch

Coop har tidligere lagt fem mio. kroner hos TV 2 for det annoncør-betalte madprogram ’Gorm og 100 pct. din ret', og nu er kæden klar til et nyt samarbejde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg