FødevareWatch

Coop sponsorerer ny madsatsning på TV 2

Koncernen sponsorerer en række tiltag på TV 2, der blandt andet involverer en relancering ’Go’ Appetit’ som også får ernæringseksperten Christian Bitz som ny vært.

Coop har tidligere lagt fem mio. kroner hos TV 2 for det annoncør-betalte madprogram ’Gorm og 100 pct. din ret', og nu er kæden klar til et nyt samarbejde.

Landets største dagligvarevirksomhed går sammen med TV 2 om en ny madsatsning, der resulterer i en relancering af programmet ’Go’ Appetit’. Det får kokken Claus Holm og ernæringsekspert Christian Bitz, der hidtil har været vært på ’Madmagasinet Bitz & Frisk’ på DR1, meddeler de to virksomheder i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier