Kartoffelselskab: Kvalitet er vejen frem for små virksomheder

Det kan være svært at få fodfæste på markedet, når man er en lille virksomhed. Kvalitet og gåpåmod var to hovedårsager til, at Storøhage Kartofler fik en aftale med Irma.
Foto: Kåre Viemose
Foto: Kåre Viemose
AF FREDERIK NØRBY

Mens de fleste virksomhedsejere nok har ambitioner, er der stor forskel på, hvad man kaster sine kræfter efter - vil man gerne sælge meget, tjene meget, have den bedste kvalitet, eller noget helt fjerde?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter