FødevareWatch

Coop i kæmpe content marketing-satsning

Coop lancerede mandag et nyt magasin i 210.000 eksemplarer om vin og spiritus, som fås gratis i vinafdelingerne i koncernens 700 butikker.

Foto: Colourbox

Coop lancerede mandag et nyt magasin om vin og spiritus, som kunderne kan samle op gratis i vinafdelingerne i de 700 butikker i Kvickly, SuperBrugsen og Dagli´- LokalBrugsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier