FødevareWatch

Fokus på erhvervskunder i online supermarked

Efter en række turbulente år er online-supermarkedet Sartorvet.com endelig blevet rentabelt. Nøglen har været at fokusere salget og finde den rette niche at operere i, fortæller direktøren.

Foto: Thomas Yde

Med udgangspunkt i levering af kasser, som man kender det fra Aarstiderne, har Sartovet fungeret som online-supermarked siden 2005.

Grundlægger og direktør Richard Sartou Jacobsen har siden starten stået i spidsen for selskabet, som uden markedsføringsbudget har fået fat i erhvervskunder på Sjælland, Fyn, Trekantsområdet og Østjylland, og sammen med dem er antallet af privatkunder også kommet op.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier