Fire måneder inde i 2024 indhenter Toms det tabte

Hvor konfektureproducenten sidste år tabte markedsandele på det danske marked, bliver der nu lagt til, fortæller topchef. Til gengæld lurer et ”ikke så fordelagtigt scenarie” i horisonten.
Stærke innovationer målrettet den yngre målgruppe begynder at kaste noget af sig - og med voksende markedsandele til resultat, fortæller Toms-topchef. | Foto: Pr/toms Gruppen
Stærke innovationer målrettet den yngre målgruppe begynder at kaste noget af sig - og med voksende markedsandele til resultat, fortæller Toms-topchef. | Foto: Pr/toms Gruppen

Et regnskab kan fra det offentliggøres hurtigt gå hen og blive old news. Og det er netop dét, det er blevet for Toms Gruppen, når det kommer til det danske marked. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også