Salling Group om plantebaseret salg: "Ikke været det allermest prioriterede"

Salget af de plantebaserede produkter ligger på et meget lavt niveau, fortæller bæredygtighedschef, som nu vil give det en skalle.
Produkter som plantebaserede pølser og andre kødalternativer er på hylderne, men salget er fladet ud i Salling Group. | Foto: Pr / Nestlé
Produkter som plantebaserede pølser og andre kødalternativer er på hylderne, men salget er fladet ud i Salling Group. | Foto: Pr / Nestlé

En fordobling af salget af de plantebaserede produkter inden næste år, lyder den seneste ambition fra Salling Group, der sætter prisen ned med mindst 10 pct. på 100 plantebaserede varer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter