Castus-ejere vil undersøge opkøb for at brede egne mærker ud

Fødevarekoncernen The Whole Company lancerer stort indtog i Norden. En del af strategien kan indeholde opkøb af de rette virksomheder og salgskanaler. 
The Whole Company undersøger opkøb af svenske forretninger, der kan være med til at sende egne brands som Castus og Fredsted The yderligere ind på det svenske marked. | Foto: Pr/ The Whole Company
The Whole Company undersøger opkøb af svenske forretninger, der kan være med til at sende egne brands som Castus og Fredsted The yderligere ind på det svenske marked. | Foto: Pr/ The Whole Company

Selvom der udover opkøbet af juiceproducenten Wish by Seimei i 2021 har været relativt stille på opkøbsfronten i den Køge-baserede fødevarekoncern The Whole Company, er det et skridt, som man overvejer at tage fat i igen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter