Toms Gruppen nedtoner forventninger til kinesisk vækst: "For stor risiko"

Coronakrisen har gjort det kinesiske marked mere protektionistisk og mindre orienteret mod vestlige brands - og det mærker man i Toms Gruppen, fortæller topchef.
De lokale, kinesiske chokoladebrands er nu de hurtigst voksende på det kinesiske marked, fortæller Annette Zeipel, adm. direktør for Toms Gruppen. | Foto: Pr/toms Gruppen
De lokale, kinesiske chokoladebrands er nu de hurtigst voksende på det kinesiske marked, fortæller Annette Zeipel, adm. direktør for Toms Gruppen. | Foto: Pr/toms Gruppen

Er der noget, der har vist sig mere udfordrende end forventet i den internationale del af Toms Gruppens forretning i det seneste år?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også