Coop-chef ønsker ekstra skub til økologien

Prispresset går ud over de økologiske varer og det er tid til at finde nye greb frem, siger CSR-chef Thomas Roland. 
Foto: Økologisk Landsforening / Pr-foto
Foto: Økologisk Landsforening / Pr-foto

Her 30 år efter økologiens gennembrud på den danske dagligvarescene er det tid til at give kategorien et nyt skub. Coops CSR-chef Thomas Roland peger i et indlæg i Altinget på, at det økonomiske pres på forbrugerne får nogle til at fravælge økologisk kød og grønt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter