Coop-chef ønsker ekstra skub til økologien

Prispresset går ud over de økologiske varer og det er tid til at finde nye greb frem, siger CSR-chef Thomas Roland. 
Foto: Økologisk Landsforening / Pr-foto
Foto: Økologisk Landsforening / Pr-foto

Her 30 år efter økologiens gennembrud på den danske dagligvarescene er det tid til at give kategorien et nyt skub. Coops CSR-chef Thomas Roland peger i et indlæg i Altinget på, at det økonomiske pres på forbrugerne får nogle til at fravælge økologisk kød og grønt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også



Foto: Pr

Danforel kæmper sig ud af barsk periode

For abonnenter