Fødevareproducent kører på i dysten med supermarkeders egne mærker

Mens butikskæder ruller flere egne varer ud, arbejder Stryhns Gruppen på flere fronter. Især med at styrke egne, kendte mærkevarer, men også for at bevare et tæt samarbejde med dagligvareselskaberne.
"Vi kører på med produktudvikling og investeringer i netop mærkevarerne. Opgaven er at møde kundernes behov og sammen finde de bedste løsninger - også prismæssigt," udtaler Kristian Kornerup, der er adm. direktør i Stryhns Gruppen. | Foto: Pr / Stryhns
"Vi kører på med produktudvikling og investeringer i netop mærkevarerne. Opgaven er at møde kundernes behov og sammen finde de bedste løsninger - også prismæssigt," udtaler Kristian Kornerup, der er adm. direktør i Stryhns Gruppen. | Foto: Pr / Stryhns
Jesper Olesen, Lars Attrup

Uger med godt sommervejr skaber travlhed og kan aflæses direkte i produktionen hos sønderjyske Graasten Salater. Lige nu hitter selskabets kartoffelsalat, der sendes i store mængder fra Gråsten ud til landets supermarkeder og discountbutikker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter