Brøddirektør: "Vi er nødt til at være mere agile i det vi sætter på markedet"

Ændret forbrugeradfærd får Lantmännen Schulstad til at skrue op for innovationen af billigere alternativer. Fokusset på den succesfulde premium-kategori parkeres ikke, understreger brøddirektør.
Stor efterspørgsel på billigere fødevarer - herunder også brød - får Lantmännen Schulstad til at rette mere fokus på udviklingen af prisvenlige alternativer. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix.
Stor efterspørgsel på billigere fødevarer - herunder også brød - får Lantmännen Schulstad til at rette mere fokus på udviklingen af prisvenlige alternativer. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix.

Forskydninger i brødmarkedet som konsekvens af den inflationsprovokerede ændring i forbrugeradfærden har fået Lantmännen Schulstad til at ændre i produktfokusset, der de senere år har været rettet mod særligt premium-kategorien. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter