Stryhns Gruppen barberer tocifret millionbeløb af bundlinjen

”Jeg kan ikke sige, at jeg er tilfreds,” siger direktør i pålægsselskabet, hvor der nu rettes fokus mod kerneforretningen, mens ”eksotiske projekter” sættes på pause.
Adm. direktør i Stryhns Gruppen, Kristian Kornerup, forventer, at det på sigt vil komme pålægsproducenten til gode, at man har valgt at absorbere en del af prisstigningerne i løbet af 2022. | Foto: Pr / Stryhns.
Adm. direktør i Stryhns Gruppen, Kristian Kornerup, forventer, at det på sigt vil komme pålægsproducenten til gode, at man har valgt at absorbere en del af prisstigningerne i løbet af 2022. | Foto: Pr / Stryhns.

Det kostede K-salat-ejeren Stryhns Gruppen dyrt, at man i 2022 absorberede en hel del prisstigninger i stedet for at sende de stigende omkostninger en-til-en videre til forbrugere, og den norskejede pølse- og postejproducent lander som konsekvens under det forventede niveau.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også