Direktør om kollapset salg: "Vi skal skabe en merværdi af vores produkter"

”Vi skubber til tidsplanen, men ændrer ikke ved målsætningen,” siger Claus Hein om Frilands mål om at øge omsætningen med 25-40 pct. frem mod 2026.
Claus Hein, direktør i Friland. | Foto: PR
Claus Hein, direktør i Friland. | Foto: PR

Salget af økologisk grisekød er styrtdykket det seneste år, noteringen falder og producenterne ser sig nødsaget til at skære kapaciteten ned.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også