To nye satsninger og en klassiker giver Aarstiderne ballast i usikre tider

I et mere tætpakket og presset marked holder Aarstiderne blikket fast rettet mod kernekunderne – blandt andet med ny kundeklub, som 25.000 har tilmeldt sig. ”Vi er forsigtige,” siger chef.
Aarstiderne blev stiftet af Thomas Harttung og Søren Ejlersen i 1999. Selskabet sælger i dag både frugt- og grøntkasser, måltidskasser samt dagligvarer via en onlinebutik. | Foto: Aarstiderne/pr
Aarstiderne blev stiftet af Thomas Harttung og Søren Ejlersen i 1999. Selskabet sælger i dag både frugt- og grøntkasser, måltidskasser samt dagligvarer via en onlinebutik. | Foto: Aarstiderne/pr

Tårnhøje energipriser, stigende fødevarepriser og tilbageholdenhed blandt forbrugerne har gjort det svært at være måltidskasseselskab det seneste år – både for Aarstiderne og konkurrenterne i branchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg