Brødkæmpe skal kæmpe sig væk fra minus – forbrugeradfærd er den store ubekendte

Der er underskud hos Lantmännen Unibake for 2021, mens omsætningen stiger lidt. Indtjeningen skal sikres med skarpere profil og nye produkter, mens forbrugernes adfærd er et stort spørgsmål, siger adm. direktør Anette Kalle.
Adm. direktør Anette Kalle fra brødkæmpen Lantmännen Unibake holder nøje øje med, hvordan forbrugerne reagerer på prispresset i den kommende tid. | Foto: Morten Pape, Horsens Folkeblad/jfm
Adm. direktør Anette Kalle fra brødkæmpen Lantmännen Unibake holder nøje øje med, hvordan forbrugerne reagerer på prispresset i den kommende tid. | Foto: Morten Pape, Horsens Folkeblad/jfm

Bundlinjen lyser rødt for 2021 i brødselskabet Lantmännen Unibake, men omvendt er der en lille stigning i omsætningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter