FødevareWatch

Morgenmadskæmpe i rekord - investeringer koster på bundlinjen

Omsætningen lander på højeste niveau nogensinde i fødevarekoncernen Crispy Food, men udgifter til satsninger og pres fra pandemien sender bundlinjen i større minus.

Foto: PR

Landets største morgenmadsproducent oplever fremgang på salget af Ota Solgryn og alle de andre varemærker.

Ifølge en regnskabsmeddelelse fra selskabet lander 2021-omsætningen på 313,8 mio. kr. mod 290,3 mio. kr. i 2020, hvor Crispy Food og Nakskov Mill Food blev fusioneret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier