Online-iværksætter med salg af kød: Pandemien har løftet os

Flere danske både små og store selskaber har i coronatiden fået ny fart i det digitale salg af fødevarer til danskerne. Tempoet har været så højt hos et vestjysk kødselskab, at der har måttet investeres stort i både flere ansatte og meget mere plads.
Foto: Mr Beef PR
Foto: Mr Beef PR
Af Jesper Olesen

Mr. Beef. Navnet lyder måske ikke som noget der rimer på succes i tider, hvor veganer-restauranter, veggie-burger færdigretter med plantefars er i hastig fremmarch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter