FødevareWatch

Ideelt ærteår holdt Ardos resultat oppe

I et år præget af coronanedlukninger har Ardo-koncernen, der ejer det frosne Frigodan-brand, fastholdt skindet på overskuddet, som vokser med 3 mio. kr.

Foto: Lars Just/Polfoto/Arkiv

Nyborg-baserede Ardo, der producerer og markedsfører dybfrosne grøntsager, frugt, bær og grønsagsbaserede retter under Frigodan mærket og til private label, er sluppet solidt gennem sit seneste regnskabsår.

Ifølge nye tal for de 12 måneder frem til udgangen af juni faldt omsætningen godt nok med 23 mio. kr. fra rekordhøje 493,7 mio. kr. i 2019/20, men på resultatsiden fastholdt selskabet et resultat på 13,8 mio. kr. - næsten helt som året før.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier