FødevareWatch

Orkla indstiller sigtet efter nyt vækstmål

Den norske fødevare- og forbrugerkæmpe har opsat nye målsætninger for perioden 2022-2024. Salget af plantebaserede fødevarer skal mere end tredobles.

Foto: PR / Orkla Confectionery & Snacks

De mange selskaber under den norske fødevare- og forbrugerkoncern Orkla har fået et nyt mål at sigte efter.

I en meddelelse fra Orkla-koncernen berettes der om et nyt organisk vækstmål for omsætningen på minimum 2,5 pct. årligt i perioden 2022-2024. Samtidig skal driftsresultatet (ebit) lande i niveauet 4-6 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier