Undersøgelse: Måltidskasseselskaber kan gå svær tid i møde

Måltidskassernes optur under corona kan blive afløst af en udfordret fremtid, hvis resultaterne i en undersøgelse skal bruges som indikator. For 57 pct. af danskerne forventer ikke at købe en måltidskasse i fremtiden, og dermed skal selskaberne måske i højere grad kigge mod eksisterende kunder.
Foto: PR / Aarstiderne
Foto: PR / Aarstiderne

Coronapandemien rykkede markedet for måltidskasser i Danmark mileskridt frem, men noget tyder på, at den markante opstigning i 2020 kan blive afløst af en mere stillestående fremtid, hvis ikke nye initiativer bringes i spil.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter