FødevareWatch

Is- og juicekoncern skruer op for ekspansionerne

En krise på hovedmarkedet i Mellemøsten fik Co-Ro til at sadle strategimæssigt om. Det har nu udmøntet sig i nye markeder i både Europa og Oceanien.

Foto: Gregers Tycho / Ritzau Scanpix

Porteføljen skal spredes ud og ikke samles omkring enkelte markeder, lyder strategien fra Co-Ro, der historisk set har været meget afhængig at sine mellemøstlige og asiatiske markeder.

Som del af den nye retning har juice- og isproducenten Co-Ro indgået aftaler i Italien, England og senest Australien i år.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier